yea! aku mengaku



ya allah tolonglah hamba mu yang lemah kt ats ni..sesungguh ny aku seorang yang lemah dan tidak kuat untuk menghadapi cabaran seorang diri..yeaa.! smua manusia xperfct..xdak pon manusia ynk sempurna..kecuali yang naha esa..

 ya tuhan ;( ap ynk aku dah buad ny?? betul ataw salah ? aq benggung seketika..handfone?? ap pon yang penting smua aku letak jaoh2..kalau bolyh xnak pegang lagy buad sementara waktu ny..;( serabut sangat fikiran nyh..xtaw la ap ynk difikirkn sebenarny smpai buntu cm nyh ;( ya allah tolong lah....! buad masa ny aku nak sendirian dlu..harap kau faham.ok?

yeaa..! aku mengaku sbb banyak buad kau kecewa..sakit hati..n banyak agyh..! tp aku xtw npa smua2 bolyh jd mcm nyh ;( aku un xmau smua nyh berlaku..tapi..! hmm,..sabar jala..kau terlalu istmewa buad aku..kau baik sangat..walaupon aku buad macam2 kat kau..kau tetap sabar n sabar kan aku..tp np kau sabar ngn aku walaupon bayak dah bnda ynk aku buad kat kau?? kau stil sabar an?? tp np?? tolong la..kau ta pna nak ambik hati ap yank aku buad kat kau slama nyh..tp bila kau xsengaja buad kat aku np aku nak jd emo sangat ?? hah?? hmm..tah la..! aku un xpaham ngn diri aku sendri..

semalam kau sent bayak mcg..tpi 1 un aku x balas..kau call aku..tapi skali un aku xangkat..tp np kau still nak call n mcg aku sedangkan kata-kata aku dah buad kau tersinggung,,yap ..i know ;( tp kau x bgtawu aku pon yang kau marah kan aku n tak dak niat un nak buad aku marah..kau penah bagi tawu aku an yang " semua manusia x perfct " ? yea..! memg betoi un..! aku un xnafi bnda2,,tp np aku still nak berkeras hati??

aku ego??

yap..! memg aku mengaku yang dlm diri aku nyh ad jugak perangai tu..! tp semenjak kau hadir dalam hidup aku perangai tu dah berkurang..n perubahan dalam diri aku ketara berubah..sebab ap?? kau nak tawu ka sapa?? jp .kau bolyh click at bawah ny law kau nak taw sapa budax laki tu

aku rndu dy sangat-sangat..! dah bapa hary x ckp n dgr suara dy..! ayoo..! rndu dy sangat.! slaluny sblom tdo kau slalu nyanyi lagu ni kat aku..n bpa ary ny xdapat aku dengar un..n kau slalu cakap an " sory suara xsedap sbb syik batok ja "..tp kau tipu..suara kau sedap sangat sampai terlena aku.. miss u sayang ;) siyez aku x tpu kau..

0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila