morning :)

morrning and selamat pagi sayang sayang ku yang busuk.
:face19:
kich sikit ammmuahhx.! hee . awai nya aku post hary nyh. hhehee. besala dok ralet bermuka buku sangat! haha
:face2:
semua dah makan ka? *kroohh perot bunyi. heee OMG, saya rasa saya mengidam somethg la hee. adakah nasik lemak? goreng ubi? oh no. hahaa yang sebenaqmya..
.:face75:

tara..!
hhaa ini nama dia. R O T I C A N A I :)
wakaka.. haha pui..! penat aku dok merepek kat atas tuh. ropa-ropanya gue tertidur haha==' sabaq jala. tidoq depan lappy? heee ><

R O T I C A N A I ?

mimpi semata-mata. tidoq waktu la baru bangun kedai mana nak bukak kat hang suhaila oi! hahaa. adess. xpala next tyme lah hee
:face67:
okey nak siap siap mak ajak pegy kenduri.

dah tuh member ajak p open house rumah cikgu kimia kamy masa fom4 and fom5 dulu. kat jitra. hee insylah. naik kereta aku pulax hehehe doa kan kamy semua selamat yeaa
:67:
pikiq punya pikiq nak pkai baju apa yea.! haha. hurmm. baju kurung? adeehh maleh la.
ingat nak pkai santai sikit. skirt + kemeja + shawl + hills. hhoo.
xtaw la jadi lagu mana hee. wait n see yeaa
:face15:
byee
:face16:

0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila