presious moments


hello . hari nie malam mak buad nasik daging. yummy- yummy sangat . makan tambah-tambah pulax. haha habeh la ct . berat naik lagi apa [!] hahaa :D biasalah bila hati senang semuanya indah kan ?nie dok rancak punya cakapfone tiba-tiba betry low hihi. okey xpalah . cas la dulu hihi. ^^ act ct rindu sangat dekat bucuk manje ct nie !

sorry boyfie kiter xhensem macam boyfie awak . tapi dia tercomel bagi saya.
love u bie

perhatian | segmen luahan perassan

ct nak nak minta maaf sangat-sangat dekat bucuk manje sebab abaikan kamu selama 3 hari hihi. * layan jugak tapi xmacam selalu . err . btw sorry sangat bie sebab awish balik hihi paham-pahamlah kan ? nasib la aqil paham ct punya style . *aa kamu kol pon saya xangkat. mesej ? lagi la xbalaih hihi. dia pon macam dah biasa macam nie bila cuty sekolah dan hujung minggu menjelma. hahaa. kan bie ? * yeaah set ! kamu semakin sihad sayangku . haha masa mula-mula kenai kamu xmacam nie hihi lain gila kod haa. baguih lah sebab sekarang kamu kuat makan kan ? yeaah saya tawu haha. kita memang banyak persamaan kan bie ? hihi. btw thankss sangat sebab kamu tahan dengan perangai burok saya nie sejak 14.8.2010- sekarang . haa. dah 1 tahon lebih dah kan bie? last and forever and ever. * eh salah. 1st and last kod sat ja masa berlalu. jarak jaoh xjadi penghalang kita kan bie ? yeaah gud muahhhc sikit kat ipiee kamu hihi ><
kamu tawu xkenapa saya suka kamu ? * weyh nie nak habaq nie . aku iklaih kod. kamu baik.periang.caring.bijak.comel.hormat orang tua.soleh. yeaah yang tuh la sebab saya suka kamu sangat bie. thenn yeah xlupa jugak kamu nie kuat cemburu kan bie ? hihi * yeaah semua orang ada sifat macam tu kan ? nomel latu. tyme saya xdak mood kamu selalu try nak teman saya tapi saya ketegaq kan bie? hihi. kita webby .. tengok muka kamu yang gewdix tuh buad macam-macam cara nak bagi saya senyum balik haha. sumpah lawak nak marah pon xjadi bie. err ! merajok lagi sayakan ? okey calling la sampai xtaw bapa jam kita dok merepek then lawan berpotept hihi. kamu selalu teman saya sebelom saya bobok. kamu popok saya thenl nyanyi agi sampai saya tertidoor hhehe thankss bie love u.thanks again sebab kamu takecare pasai famly saya . okey my mom sayang kamu sangat kamu taw kan ? tyem kita cakap fone ja mesti pass dekat mak sat dia nak cakap dengan kamu lagi-lagi tyme kamu xsihad hehe . mak tanya kamu demam ka ? kamu cakap x.*padahai dengaq suara pon dah taw la bie hihi. okey saya xtaw nak cakap cemana lagie yang saya sayang and cinta kamu sangat-sangat sampai 1 tahap tuh takot saya syok sendiqi then bila tyme kita calling ja mesti saya akan tanya kamu " bie sayang bby x? " haha. punya nak dapat kepastian and kamu pon saya taw sayang saya sangat kan bie? haha. * weyh awad dok gatai sangat nie. study pon xhabeh lagi dok gatai tang nie err ! haha *' skali sekalaja weyh hihi ><
okey hope kita kekal selama-lamanya . kamu selalu cakap kat saya yang " bie study jangan lupa yea sayang ," okey manje, baby xlupalah. aa ma kamu pon selalu pesan kat saya bie pelajaran jangan lupa yeaa saya ingat untie akma thankss sebab terima ct seadanya hehe untie baik sangat . love u untie muahhx. adik-adik kamu pon spoting habess. tambah-tambah si fiqa tu bie haha memang ngam lah. to qila : gud luck 4 ur spm. love u all

i m i s s y o u r s m i l e a n d b a r n e y s o n g p l e a s e

okey betry handfone da full hihi sambung kol balik hihi.* alahai "DIGI EASY PREPAID "
paham-paham jalah hihi >< k bye .

0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila