dah kenapa nie =='




Tumblr_lzk2x74rau1r57qbzo1_500_large

# hello laila dah 2 pagi okey awak belum tidur lagi .

okey act laila tengah fikir something . mata tak nak tutup lagi . air mata asyik mengalir ja macam mana nak tidur kan ? hurm tah la . awak kat sana tah macam mana la jadinya . hopefully awak happy okey . nyte nyte my teddy bear :a1:




4 comments:

miss chillax said...

kalau takbleh tdo, solat witir dua rakaat then zikir. insyaALLAH, bleh tetdo. :D

PrinceMirulJr said...

errr. sabar kan separuh dari iman ^^
kalau nak doodle tuh ambek la awak..
ke nak yg lain? nak yg mcm mana tuh? hehe

laila lee said...

@miss chillax ya awak thnk sebab bagi pendapat yang sangat baik :)

laila lee said...

@PrinceMirulJr nak doddle yang pegang teddy hehe boleh x? doddle muslimah pegang teddy

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila