riadah :)


aktiviti riadah | with my :67: mom
woot :18:sekian lama xbersukan akhirnya saya dan mak saya bersukan jugak harie nie hhehe.. dah 2 taon xmain badminton ! haha gyla lah last main tyme negri dulu lah kat SMK KUALA NERANG . hehe. dulu dulu xpayah kiqa la. sukan apa yang aku xmain haha. kenangan woo ! okey sudah la . harie nie hari JUMAAT | 14 . 10 . 2011 kamy 2 beranak p main badminton kat court dia lah haha. dah lama xmain rasa lagu lumpuh 1 badan haha. lengoh habeh tangan tangan uhh ! haha mak gila kuat . lebih daqi anak dia. nahai berpeloh ! biasa lah atlet badminton satu ketika dahulu. and hary nie ma traning semangat memang xkan hilang punya hhehe. dah 54 tahun pon still kuat. nak tengok mak saya x? hehe okey sini :123:
hee mom i :a1: u so much :q: mak cantik! sweet maniss hhehe ^^ yeahh sorry mak saya x HOT macam mak anda.seorang ibu tunggal . maaf btw saya BANGGA sebab jadi anak wanita yang :99:bekerjaya ini :).
mak hampa ada macam nie kalaw ada baguih la. haa.. kalaw xdak ajak la mak hampa p senam .
:60:muahahhaa. :face4: aku pon gewdix akU ikod pagie tadi act . haha. bangun tidoq pon pukoi 8.30 haha ada hati nak ikod my mom p traning . kena maqah dulu ahha . yang mak aku siap dah. ada kat ats kereta dah hehe yang aku dok kalot mandy apa semua siap lagie haha =D mak kata " lekaih sikit oii ! hang tu dah la lambt segalanya nak besiap berejam.. hhaa atoto marah tuuh hehe. okey aku pon siap siap. kalot kalot haha. ambik my lovly sport shoes nie ha
haha pakai dalam kreta la jawab nya dok bising dah pot pet pot pet hihi . and sampai sana mai lah.pehh ! boya prendsss belambak ! haha .hensem tuhh ! ha sudah .hee penat kod. main main and main .. dalam pukoi 11.30 pm kamy gerak balik lah.
:72: MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA :70:
:60: AMALKAN GAYA HIDUP SIHAT :62:

P/S : mak esok buat yang thumb TAW .!

0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila