tuhan tolong lah :')



Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya padaMu agar bertambah kekuatanKu utk menyintaiMu, ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya bertaut padaMu agar tidak terjatuh aku dlm jurang cinta nafsu, ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiKu padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu, ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid dijalanMu, ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu, ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jgn biarkan aku tertatih & terjatuh dlm perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu, ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasihMu, jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki & rindu abadi hanya kepadaMu, Amin Ya Robbal Alamin ♥

1 comments:

Anonymous said...

ya allah bby . tolong angkat panggilan b . b merayu

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila