redha :')


hari nie kenduri kat kampong . aku pakai baju kebaya biru . mak andam tu makeup aku macam aku lah pengantin tu . mamy kata aku anak arab . okey mamy bohong . mak cik cakap aku cantik . act aku still tak senyum sebab hati aku menangis . tiada sorang pun tahu . okey ignore jalah .


crying, girl, sad

dari petang tadi aku asyik pegang handfone ja . tunggu - tunggu and tunggu . text call tadi tak di reply . aku sedih . aku rasa nak menangis . tapi cover sebab tyme kenduri . aku happy tengok orang lain . aku jeles tengok couple lain . kenapa aku seorang diri ? where are you ? aku rindu .

kena hujan . demam sampai lembik . sedih . seronok . rasa macam nak menangis . nak lompat semua ada lepas balik dari klinik tadi . tunggu hari ja aku nie . doc cakap maybe sakit nie keturunan sebab arwah ayah meningal pon sebab nie . okey aku terima . sesak nafas . tiba-tiba tak boleh nafas . rasa macam mati . tapi mata nampak segala . maybe tuhan nak uji hamba-Nya yang lemah ini. aku sedih act . mana dia ? aku letih . balik kampung kenduri penat . kilat sambung - menyambung , badan panas . hujan lebat . sakit kepala . tuhan ja tahu . aku takut tak sempat nak cakap fone dengan kau . aku sakit dada tak tahu kenapa . lemah jantung . bunyi kilat pon rasa macam nak rebah .
okey fine aku redha semua nie .[ tisu please ]



0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila