seronok la macam nie ^^



apa aku dah buat nie ? .die bebal depan aku kot .:face72:

pergh serius tak sangka . hee comel je .sampai meleleyh air mata aku . weew seronok . :face40: act nak happy - happy last-last apa dapat:face40: ? okey . aku baru lega demam semua nie aku dapat? okey memang salah aku . :1:aku mengaku aku cepat terasa . sensetif semua yang buruk semua ada kat aku nie . takdak yang special pon weyh . serius aku cakap . kesian kat hang . sebab aku hang bebai kan ? aku nampak kot :17:. okey thnks . 1st tyme aku tengok hang macam tu . xsangka jugak la .:face36: aku taw hang tengah serabut . aku pulak dok pi tambah memang hang bebai la . tapi tak pa nie semua salah aku . aku nie memang suka buat spoil kan? aku taw semua tu. aku pon rindu hang sangat . xpala weyh aku nak tidoq lah . hang pon tidoq la. bejaga buat sakit haty jakan ? okey cun ! i'm so sorry



0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila