Shoping at Perlis Indera Kayangan .


assalamualaikum semua .

act laila baru sampai rumah . bertolak ke Perlis jam 6 pagi dan selamat sampai ke rumah pada jam 11 malam . penat yang tak terhingga Tuhan ja tahu . buat apa ke sana lela oi sampai 1 hari suntuk disana ? okey kalau sebut ja pasai Perlis mesti orang akan shoot Padang Besar , Wang Kelian dan Gua Kelam kan ? haha biasa letu tu jela tempat yang fames kat negeri perlis yang semua pelancung dan penduduk di serata negeri akan menuju ke situ untuk membeli barang . haha .

jenoh nak bejalan tadi tebing - tebing jalan di penuhi dengan khemah yang padat . baju , seluar segala barang di gantung dan di perdagangkan . ha tuudia haha .
act gila kalau pi sana . semua nak beli . ya alah kalau ikut kan nafsu mati la saya . hihi . laila 1st time kesana act tak pernah pegi pon seumur hidup laila ke tempat tu . haa puas hati la sebab jalan punya jalan punya jalan haa saya sudah jumpa barang yang saya bekenan. haha cuba teka apa ! [ drumm roll ] toinkk ~ apa lagi handbeg , baju , skirt dan tudung la hihi . murah gila kat sana sapa tak beli memang rugi laa ! harga ketara gila dengan sini .my mom beli barang dapur la . biasala orang tua - tua dia namapk periuk belanga ja . haha .

okengg dah penat beli semua kami ke Gua Kelam . excited gila nak mandi tapi bila dah sampai tengok air dia rasa errr geli gila haha . tak lalu . lagi pon jangkat . budak - budak ja yang mandi . semangat nya diri ini membawa pakaian untuk mandi manda di situ tidak kesampaian haha . rela tak mandi :face63: . dah berkelah di situ destinasi seterusnya ialah Padang Besar . kat situ bolyh la barang dia mahal sikit dari Wang Kelian tu . tapi tak apala singgah jamu mata , nak beli apa pon tak tahu semua dah ada . hew hew .

then ke Kuala Perlis . haa kat sini laila makan laksa . pergh sedap sangat . rasa macam nak tambah ja tapi malu kat abang yang ambik oder tu sebab dia hensem sangat . haha . sampai kuah pun tak tingai . dah lepak kat tepi pantai semua dalam pukul 9 gerak balik .

yang tak pernah pi wang kelian bagai semua pi la rugi hampa tak pi . okey muahh


0 comments:

 
Segala Yang Tercatat Diatas Adalah Hak Milik Laila